ارتباط با ما 02122266998

نمایشگاه ها

زمان مطالعه: 2 دقیقه

حضور در نمایشگاههای تخصصی همواره یکی از عوامل موثر در فرآیند توسعه کسب و کار شرکتهای فعال در زمینه نفت و انرژی می‌باشد. در واقع رخدادهای نفت و  انرژی فرصتی هستند برای معرفی توانمندیهای سازمان شما و نیز جمع آوری حجم گسترده ای از اطلاعات بازار به موازات تعامل مستقیم مخاطبان با مدیران و پرسنل سازمان.

بر این اساس نحوه‌ی اجرای این دسته از فعالیت‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است و موقعیت یک سازمان را در ذهن بازدید کننده آن تثبیت می نماید. مضاف بر این که نحوه استفاده بعدی از داده‌های جمع آوری شده طی این رخدادها و پایش اطلاعات دریافتی در جهت بهره گیری هرچه بیشتر شرکت ها از معضلات امروزی بسیاری از شرکت هاست. از این رو اگر برنامه ریزی و تجربه ی کافی در برگزاری مراسم نباشد، قطعا موجب نارضایتی مراجعان بوده و باعث اتلاف هزینه های صورت گرفته خواهد شد.

چنانچه شاهد بوده ایم بسیاری از شرکتهایی که با صرف هزینه های گزاف هر ساله در نمایشگاه ها و رویدادها حضور می‌یابند متاسفانه بهره کافی را از این فرصت طلایی نمی‌برند و این معضلی است که بخصوص در سالهای پیشین که حضور شرکتهای معتبر خارجی در نمایشگاه های بین المللی ایران پررنگ تر بود، دامنگیر سازمانهایی که بدون برنامه ریزی اقدام به عمل مینمودند بود.

و اما خبر خوش برای شرکت هایی که از صرف هزینه های بدون بازگشت خسته شده اند این است که گروه سوتر افتخار آن را  دارد که با بهره گیری از تیم های مجرب و کارآمد و همچنین شناسایی عوامل اجرایی فعال در حوزه برگزاری رویدادها بتواند با ارائه مشاوره جهت استفاده از سرویس های مطلوب در هرچه بهتر برگزار گردیدن آنها، با ایجاد یک فضای مطلوب در محیطی فرح بخش از ابتدا تا انتهای مراسم در کنار شما حضور داشته باشد و آرامش خاطر شما را فراهم نماید. 

بخشی از خدمات گروه مشاوره بازاریابی و فروش سوتر در این زمینه عبارتند از:

  • مشاوره و برنامه ریزی در برگزاری همایش و سمینار 
  • انجام امور ثبت نام جهت اختصاص فضای نمایشگاهی در هر یک از نمایشگاههای تخصصی
  • برآورد هزینه ها در اجرای برنامه ها
  • آموزش اعضا/ پرسنل تیم برگزار کننده رخداد در محل شرکت
  • در اختیار قراردادن تیم حرفه ای برگزار کننده رخدادها از خارج از شرکت بصورت موقت (در صورت درخواست کارفرما)
  • انجام کلیه هماهنگی ها در اجرای برنامه ها و برگزاری جلسات به موازات یک رویداد
  • تهیه و در اختیار قراردادن فرم های دریافت اطلاعات مراجعان
  • تهیه و در اختیار قراردادن برنامه ای جهت پیگیری درخواست های مراجعان در راستای دستیابی هرچه بیشتر به اهداف تعیین شده مدیران از شرکت در یک رخداد

جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.