ارتباط با ما 02122266998

ثبت در وندو لیست

زمان مطالعه: 2 دقیقه


چنانچه مستحضر می‌باشید امروزه یکی از الزامات اصلی شرکت در پروژه‌های صنعتی، ارزیابی و تایید کارفرمایان و در نهایت حضور نام شرکت‌کنندگان در وندور لیست های مرتبط می‌باشد. قرار گرفتن در وندولیست ها در ابتدا به این موضوع بستگی دارد که شما در کدام حوزه فعالیت می کنید و چه کالا یا خدمتی را می خواهید در کدام بخش بازار عرضه کنید. اما در حالت کلی ورود به یک وندور لیست، بستگی به سياست ها و راهبردهای شركت کارفرما دارد و اين روند در هر سازمان متفاوت می باشد. اما در نهایت آیتم هایی که احراز صلاحیت وندور بر اساس آن ها سنجیده می‌شود کم و بیش یکسان و ثابت می‌باشند.
در تمامی روندهای یاد شده، تامین کننده باید اطلاعات کاملی مانند (آگهی تاسیس ، لیست تجهیزات ، لیست قراردهای بزرگ، رضایت نامه ها، پر کردن فرم های وندورلیست و … ) به سازمان مربوطه ارائه دهد. همچنین می‌بایست امکانات و توانمندی مناسب را در مواردی که مدنظر آن سازمان است داشته باشد که بیشتر در بازدیدهای حضوری توسط بازرسان کارفرما ارزیابی می شود، مانند تعداد کارکنان ، مساحت انبارها و کارخانه ، گواهینامه ها ، تاییدیه ها و استانداردها ، دستگاه ها و تجهیزات ، دیده شدن چارت سازمانی و … . به هر یک از موارد ذکر شده در ارزیابی آنها نمره ای تعلق می گیرد که در پایان یک نمره نهایی به تامین کننده داده می شود که این نمره ملاک تائید و یا رد صلاحیت وی خواهد بود.
پس از تایید و ثبت نام نیز، کارفرمایان سیاستهای مختلفی برای آگاهی وندور از حضور خود در وندور لیست اتخاذ می‌کنند. وزارت نفت و همچنین سازمان توانیر در فواصل زمانی نزدیک نسخه ویرایش شده آن را از طریق وبسایت در اختیار عموم قرار میدهند، اما برخی دیگر از کارفرمایان تنها در ازای استعلام پیمانکاران دست دوم نسبت به ارائه گواهی تایید به ایشان اقدام مینمایند. در این بین برخی دیگر با در اختیار گذاشتن کد ثبت نام به وندور وی را از قطعی شدن حضورش در لیست وندورهای مجاز مطلع میگردانند.
سوتر بعنوان مشاور بازاریابی، امکان ارائه کلیه خدمات مشاوره جهت ثبت شرکت شما و یا نمایندگی‌های مربوطه در وندور لیست سازمانهای مذکور را دارا می‌باشد.
مدت زمان پیش‌بینی‌شده جهت انجام خدمات ثبت نام، بسته به وندور لیست‌های انتخابی و نیز نوع مدارک ارائه شده از جانب آن شرکت متغیر خواهد بود. به همین منظور، پیش از هرگونه عقد قرارداد در این خصوص، مدارک آن شرکت توسط این تیم مورد بررسی قرار خواهد گرفت. جهت کسب مشاوره در خصوص ثبت در وندورلیست های نفت و گاز همین الآن با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.